HTML

Herkules földjén

mindennapjaim görögországban

Friss topikok

  • Tonton gaszton: Most ez elnyelte a kommentem? Hogy rohadna meg! (2010.10.20. 22:59) ...
  • mario puzo: fantasztikus a blogod. berakom top 3mba gyurcsány feri és szanyi tibor elé. jo lenne ha pingpongba... (2010.10.11. 10:43) még mindig itt.
  • Lebowski Őtökisége: a sok kutyától paráznék :D bálint vagyok (2010.10.05. 21:26) első napok theszalonikiben

Linkblog

Archívum

első napok theszalonikiben

2010.10.03. 11:51 Jamonserrano

üdv mindenkinek!

blogot inditottam igy könyebben nyomon tudtok követni!

az utazás hosszú volt és fárasztó, de tudtam aludni a vonaton, meg találkoztam jófej németekkel, akikkel bezárkoztunk a kabinban nem volt para. aztan mikor ideertem a nagy böröndömnek letört mindene amit el lehet képzelni (kerekek, huzogató, fül ) szoval nagy nehezen de megérkeztem a koleszba, ami furcsa egy picit de nem rossz. ugy nez ki hogy a napokban albérletbe költözünk páran ugyanezért az árért.

tehár kedd:

megérkeztem aztan találkoztam a lilivel, majd vissza a koleszba es itt a 7.en van terasz (kb minden haznak a tetejen van) es itt iszogattunk meg beszelgettunk, ismerkedtunk.

szerda:

rengeteg varakozas kulonbozo kigyozo sorokban az egyetemen, tricsilliard elinteznivalo papir még több helyen. szoval szopás. és ezek a buzik nem nagyon akarnak dolgozni. bürokrácia nyitvatartása egész EGÉSZ görögországban 11-1. FUCK YOU...ilyeneket tolnak hogy most azért sztrájkolnak hogy ne kelljen dolgozniuk pénteken,hanem legyen az is hétvége. amugy meg kb olcso minden, buszjegy 30 cent, kaja a menzan ingyen kétszer egy nap, ebed,vacsi hetkoznaponkent. szoval értem miert vannak valsagban. nem dolgoznak de minden ingyen van. furcsa is hogy veszek jegyet a buszra. mert általában veszek. ebben az utobbi 5 napban több jegyet vettem itt mint az utobbi 1.5 evben pesten. este teraszon chilleltunk aztan elmentunk a white towerhez ami egy ilyen öreg bastya vagy mi es ott talalkoznak az erasmusosok minden nap. jo volt.

csutortok:

megint egyetem, megbeszelesek, stb. merthogy amiket felvettem targyakat azt mind eltörölték és ujakat irtak ki amiknek annyira nem örülök mert elment egy kicsit economist iranyba. pl: banking finance, meg statistics. rohadjki.

este terasz

péntek:

egyetem, aztan kaja aztan páran elmentunk a tengerpartra. ami szopas mert kb 1 ora busszal mert itt thesszalonikiben nem lehet fürdeni. vagyis nincs kialakitva strand, és inkabb ilyen dokkok vannak, meg koszos szoval ők nem furdenek itt. szoval en sem. mindegy, nagyon jo volt a part, csak hat kicsit keson indultunk kb 3 kor szoval nem tudtunk sok idot eltolteni. de szep hely volt, viz jo. aztan este elmentunk az egyetemre egy buliba ami az egyik épuletben volt kb ilyen közgaz golyabal csak kisebb kivitelben. zsir volt mert minden 1 euro volt : bor,sör,kaja is! tenyleg jo volt.

szombat:

delutani kelés, kis net, aztan bevasaroltam ezt-azt aztan delutan felé elmentunk páran varost nezni. szép hely, bar kivancsi vagyok mennyi mindent lehet meg megnezni. bementunk egy ilyen ortodox templomba is aholkurva sok az arany,ezek meg csokolgatjak a kepeket meg mindent a falon,kicsit furcsa. de ami elég LOL volt, hogy éppen eskuvo volt. ugyhogy abbol neztunk egy 15 percet érdekes. mas mint otthon. aztan hazajottunk es teraszon beszelgettunk,ilyenek.

amugy ami a nagyon furcsa itt, hogy kb mindenki pöfékel. ennél már csak az furcsább hogy mindenhol. de komolyan mindenhol. pl: egyetemi előadás közben. egyetemen igy akarhol. furcsa. meg ez a sok kobor kutya is. nem értem miert nem viszik el öket a sinterek. hat egyenlore ennyi

gratulalok annak aki eddig kibirta es vegigolvasta

szevasztok!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://herkules.blog.hu/api/trackback/id/tr612341348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iKeksz 2010.10.05. 20:28:36

Mi van mááááá nég többet írjá!!! Blááá (pénteki poki: szted milyen látvány amikor a kocsma sarkából egyszercsak egy raszta srác elkezd kurvahangosan francia sanzonokat énekelni?)

Lebowski Őtökisége 2010.10.05. 21:26:06

a sok kutyától paráznék :D

bálint vagyok
süti beállítások módosítása