HTML

Herkules földjén

mindennapjaim görögországban

Friss topikok

  • Tonton gaszton: Most ez elnyelte a kommentem? Hogy rohadna meg! (2010.10.20. 22:59) ...
  • mario puzo: fantasztikus a blogod. berakom top 3mba gyurcsány feri és szanyi tibor elé. jo lenne ha pingpongba... (2010.10.11. 10:43) még mindig itt.
  • Lebowski Őtökisége: a sok kutyától paráznék :D bálint vagyok (2010.10.05. 21:26) első napok theszalonikiben

Linkblog

Archívum

még mindig itt.

2010.10.06. 01:50 Jamonserrano

szevasztok. többetektől hallottam hogy tetszik a blog, ez nekem is meghozza a kedvem ugyhogy most irok is egy kicsit. szombattal fejeztem be tehat azzal is folytatom.

szombat:

estefelé elkezdett esni az eső, ugyhogy nem örültünk mert ugye igy nem tudunk a teraszon ülni hanem bent a konyhaban lehet csak. en speciel azert nem szeretem,mert igy nagyon bennmarad a füst azt meg nem szeretem. de ahogy látom nem a görög az egyetlen elbaszott népség amelyik akárhol rágyujt. az olaszok,spanyolok is simán. szerintem ez nekik nem is annyira furcsa mint nekem. na mindegy. szoval altalaban itt iszunk 11-ig. azert addig mert amikor en megjottem, szerdan ittunk aztan kinyitottam egy jo hazipáleszt is, ha mar itt vagyok, ugyhogy bebaszott a tarsasag aztan üvöltött mindenki mint a sakál. ezert attol a naptol kezdve nem maradhatunk a teraszon, meg az etkezoben 11 utan. ugyhogy addig itt iszunk aztan vagy elmegyunk valahova, vagy beülünk valakinek a szobájába. de ugy hogy beülünk 15-en oszt ebből egyből rágyujt 10. na mindegy nem az en szobam. amikor megjött a szobatársam aki török es Can-nak hivjak amit ugy kell ejteni hogy Dzsán, az első kérdése az volt hogy pöfékelhet-e a szobába. vissza kellett fognom magam, hogy ne hülyézzem le. hát ugye nekem az a 2. napom volt aztan nem voltam ehhez hozzaszokva. mindegy. felkuldtem a 7.re. na. kicsit elvesztem. szoval szombaton is itt ittunk aztan elindultunk. akkor mar nagyon esett. beértunk a white towerhez ahol sokan voltak, es mondtak hova menjünk bulizni. el is indultunk, de nagyon nagyon el kezdett szakadni az eső, én mondjuk leszartam mert be voltam kurva de hat a lanyok azok sirtak. na aznap este történt hogy a Martin egy szlovák srác paprikaspray-t adott egy ír lány kezébe öngyujtó helyett, a hülyejé meg megnyomta. ugyhogy az egeesz este fetrengett meg sirt meg fajt mindene, meg a masik ír lánynak is, meg egy dán lany is. hat megmondom öszintén én szarrá röhögtem magam, ezek írül káromkodva sírtak....LOL. meg hát és mondhatni jóba vagyok velük, szoval nem zavarta őket hogy jot röhögök :) aztan bementunk valami Dogs nevű lokálba, ott meg ilyen szar pop zene ment, nekem nem tetszett, de hat mit tudok en csinalni vele, es maradtunk aztan haza taxi.

vasarnap:

kelés után felmentem a 7.re mert ehes voltam aztan ha ott valaki főz akkor mindig van valami maradék.....:D : D igy esett hogy pasta-t ettem. az olaszok bazzeg ha kell ha nem tésztát zabálnak. minden egyes nap. de akkor is főz magának a kurva digója ha ebedre meg vacsorára is tesztat zabált. teljesen hülye. na mindegy én örülök neki mert mindig marad valami. aztan igy a koliba chilleltem, aztan este meg ilyen Flag Party volt ami abbol állt hogy mindenkinek a saját zászlajának megfelelő szinu ruhat kellett viselnie. nekem ez megvalosithatatlannak tünt ugyhogy annyit csinaltam hogy az arcomra pingáltak, meg a lanyok kifestették a körmeim :D de ilyen metal-villába. zsir volt. a szervezö mondjuk nem egy nagy észlény, egy 50 férohelyes klubba invitált meg kb 400 embert. teljesen bolond. ugyhogy nem is maradtunk atmentunk mashova. buli. haza

hetfo:

hat egyetmre is kéne ugye menni....na arrol annyit ezek áááá. kiakadtam. kész. nemigaz. bemegyek hogy elintezzek egy papirt. na az itt lehetetlen. ha alá akarsz valamit iratatni akkor állj sorba 4 helyen utána talán megmondják hogy hova menjél, az épület az labirintus.2 orát bolyongtam mire megtaláltam valamit. kész. rühellem. nem akar dolgozni a szemetlada. ilyet mond nekem a nő, hogy hat nezzem meg hogy mikor van a professzor urnak fogadooraja. mondom nem irhatok emailt. azt a prof ur nem szereti. MIAFASSZZZ? ja és persze fogadoora. szokoevben egyszer. kineztem két profot. az egyik az reggel 8-9 de csak kedden, a masik csak szerda 18-19. nem is ertem. azert probaltam intezkedni, de káosz mindenhol. ja meg pöfék. azt igy az iroda közepén. szerintem ha még 2 kérdést felteszek a titkárnőnek meg is kinál...este itt voltam a koliban. az írek szobájában logtam aztan ilyen rövidre terveztem az estet mert hat nem volt egyszeru az elotte lévo pár nap se...aztan felhivott a Gyuszi. Jules Creutz. francia csávo kurva jo fej, nagyon jokat rohogunk. szoval felhivott hogy ő a varosban van 2 masik gyerekkel menjek oda. mondtam jo. talalkoztunk aztan elmentunk egy helyre amit nem tudom hogy hivtak. a belga gyerek ugy hivta hogy squad party. asszem. ugy nezett ki hogy volt egy ures haz, bementel ott volt egy bar meg tancter azt ennyi. szoval azt csinaljak, hogy beköltöznek egy üres hazba, elvannak és csinalnak mindig egy ilyen tancter, zene, szekes, asztalok kombot aztan toszatjak. nagyon zsir volt. sör 1 euro, kajáért meg annyit fizettél amennyit jonak láttál. ami nekem annyira nem jott be az a zene. mert csak görög ment, de sztem leadták a görög változatu demjén rozsi összes számát, plusz bikini, omega, apostol. szoval csak ilyen szar buzukis ment, ami az elejen jo volt csak aztan a 25 után nem. ezek meg ugyanugy tancoltak az osszes szamra. LOL volt amikor egy 60 év körüli részeg fogatlan fazon az igy levette az ingét es igy mindenki éljenzett, aztan igy elkezdett 20 éves csajokkal tancolni, azok meg nem az hogy menjaretkeskurvaanyadba hanem igy toszatták. de amugy nem volt nagy hely kb 15 folyamatosan tancolo ember volt. mondom nekem annyira nem jott be, foleg jules-el (zsül) beszelgettem.a cseh gyerek az már olyanokat mondott hogy hát ő most elindul és feltör egy hangszerboltot merthogy ő meg akar tanulni buzukin jatszani. NORMÁLIS?!? aztan ketten elhuztunk zsüllel, megvartunk valami éjszakait. ja itt amugy az utcan kb minden 30-40. méteren van egy ilyen kis bodé, ugynevezett kioszk ahol lehet minden szart kapni: cigi,sör,udito,viz,chips,cigipapir,croissant,rago ilyenek. na ott beszelgettunk az arccal amig meg nem jott a busz aztan sokat setaltunk sajnos. meg jöttek ellenörizni a jegyet. és nem lyukasztottunk mert minek hajnali 4 kor. erre jön egy 40 éves 140 kilos pocakos arc hogy jegyet. zsülnek volt kettő, de nem ervenyesitettuk, de nem lett para, mert valami masik arcnak sem volt aztan azt megbuntette, minket meg leszart.

kedd:

kb 5 orat aludtam aztan keltem hogy menjek a profhoz. na az igy nem volt ott. hogy akkor minek irod ki hogy ott leszel te köcsög. ideges lettem mert ugye csak ezert keltem fel, ő meg igy nem hajlando bemenni....na mindegy. visszamentem a koliba ahol nem sikerult elaludnom ugyhogy 2 orat forgolodtam aztan inkabb felkeltem. aztan elmentem a sportcenterbe ahol megcsinaltak a passom es mostmar mehetek akarmikor. az epulet tok modern, meg a felszerelés is..nem egy fuszek-féle szar. nagyon komoly draga gépek vannak. meg sok is. meg van futopalya,közepen mufuves foci. kisebb rácsos foci mint a varosligetben vagy margitszigeten, teniszpalya, medence, szauna. zsir. meg hat van ping-pong terem is ahol kurvajo asztalok vannak. ugyhogy en futottam ilyen gépen 4 km-t aztan elmentem pingpongra de egyedul voltam, aztan jött 4 arc, azok is erasmusosok es veluk nyomtam. ilyen tournamentet nyomtunk. nem jatszottak szarul, de mindegyiket szettveszteseg nelkul lekurtam...tudják már mi a rend! :) aztan elmentem egy proffal talizni este, azt se nagyon értettem. kerdeztem mikor lesz az ora, erre leültetett és egyutt vegigneztuk a kis email fiokjat hatha más is megkérdezte es akkor egyutt tud nekunk valaszolni. en mondtam neki hogy nekem nem kell email csak egy kurva idopont,de leszarta. megnezegettuk. de hat nem 2 emailt kap naponta hanem 56-ot és mondta hogy biztos sok lesz merthogy péntek ota nem nezte. hat mondtam is magamban, hogy nagyonhülyevagy. mindegy. aztan vacsi a menzan ami olyan volt mint a paprikaskrumpli(izben,szinben) csak nem volt benne virsli. ja amugy az van hogyha elfogyott az aznapi kiirt kaja, akkor spagetti tesztat kapsz kb egy körömnyi szoszba belekeverve. na az olaszok azok megvartak mig elfogy a rendes. normalis. merthogy neki pasta pasta pasta kell. hozzáteszem hogy annyira nem tud angolul, hogy közölte velem hogy ő le akar feküdni a szobársával aki szintén csávo. mondtam tuti? tutti tutti!!! mondom are you gay? akkor leesett neki a tantusz dehat...LOL eleg viccesek ahogy az olaszok meg spanyolok nem tudnak angolul. kikurt szarul tudnak. van egy spanyol csaj aki sztem 10ig nem tud elszamolni helyesen, az azt mondta tegnap hogy angoltanárnak készul. mondtam is neki magamban hogy akkor bazzeg te csak a napközibe 60 evesen....

ugyhogy ezek vannak. ma itthon maradtam, nem is ittam, vegre pihi. megint egy szobaban ultunk, gyilkost, meg mindenfele hulye jatekokat jatszottunk. aztan lejottem irni.

remélem mindenkinek szereztem pár vidám percet. majd jövök.

csók

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://herkules.blog.hu/api/trackback/id/tr292349115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wrestrus 2010.10.06. 12:18:27

te hallod!ott ilyen szarul pinyóznak,hogy még te is nyerni tudsz?ki eszi ezt?kis csacsi(ádám)

iKeksz 2010.10.06. 16:01:44

:D az elözö három naphoz az uj irásod olyan kurva jo mintha megnézném a sztracsit a kernel és magától a végén újrakezdené!!! Nagyon lol ami kint van a szöröstalpuaknál. Hajrá így tovább!:)

Tonton gaszton 2010.10.06. 22:10:51

Kurva jól küldöd! Hiány pótló ez a blog!
Amúgy meg a pöféken ne akadj ki, mert negyedik
generációs emberi jog a DOHÁNYZÁS!

Lebowski Őtökisége 2010.10.09. 04:43:33

krisi bazmeg úgy olvasom ezt hogy közben azt látom, ahogy magyarázol közben, én meg itt szakadok a széken GECI :D

jaja tekes körben ez a Squat-olós dolog nagyon menő, több arc, akik kint voltak, mondták, lehetőleg squattolnak külföldön mert elég fless társaság gyűlik úgy össze meg poén az egész.

gyilkos mendez 2010.10.10. 18:43:26

jó de mit vártál? pár hélóta fellép a fülei world championship pingpong szintre?

Jamonserrano 2010.10.11. 00:39:39

megprobalok majd a heten meg irni. beszarok mik tortennek nap mint nap.

mario puzo 2010.10.11. 10:43:03

fantasztikus a blogod. berakom top 3mba gyurcsány feri és szanyi tibor elé. jo lenne ha pingpongba fogadnál is és küldenél haza valami százalékot.
a maci tartozik.

puzo
süti beállítások módosítása